Custonext

Overtuig met je productpagina

Voor wie & welk probleem heb jij de oplossing?

Online zaken doen is anders dan offline. De klantvraag is misschien hetzelfde, maar het antwoord geven kan lastig zijn. Wij helpen organisaties om hun verhaal kristalhelder en overtuigend te vertellen.

Voor wie & welk probleem heb jij de oplossing?
Kies en ken je doelgroep.
Voor wie

Kies en ken je doelgroep.

Weet aan wie je jouw verhaal vertelt en leg dit vast in een Buyer Persona. In een gesprek ken je de persoon tegenover je, maar online moet je hard werken om je te verplaatsen in de ontvanger. Ontdek ook of je één of meerdere personen moet overtuigen om een deal te maken.

Welk probleem

Begrijp de uitdagingen van je klant.

Wat doet je ideale klant en waar kan wat hulp bij worden gebruikt? Ken de persoonlijke verantwoordelijkheden, uitdagingen en doelen van je Buyer Persona. Weet hoe deze persoonlijke belangen een rol spelen in de besluitvorming van het bedrijf.

Begrijp de uitdagingen van je klant.
Laat zien wie je bent.
Heb jij

Laat zien wie je bent.

Als je bij iemand aan tafel zit is er al heel wat commitment. Er is heen en weer gebeld, ruimte gemaakt in de agenda en koffie gezet. Online ben je één van de velen. Zorg ervoor dat je opvalt. Toon persoonlijkheid, authenticiteit en autoriteit.

De oplossing

Leg uit hoe jouw product helpt.

Vertel niet wat je product allemaal kan, maar welke impact het maakt zodra iemand klant wordt. Hoe helpt het problemen te verhelpen en doelen te bereiken? Zo wordt een productpagina geen lijst met functionaliteiten maar een scala aan mogelijkheden.

Leg uit hoe jouw product helpt.

Aan de slag

Vallen online resultaten steeds weer tegen? Heb je van alles geprobeerd, maar lijkt het alsof er nooit echt iets van de grond komt? Het maken van een goede start is een combinatie van denken en doen: strategie en uitvoering. De productpagina is een ideale start, om een succesvolle campagne op te zetten.

Aan de slag

Heldere propositie

We combineren interviews & onze data om duidelijk te krijgen wie je welke waarde te bieden hebt.

  • Value Proposition Canvas
  • Buyer Persona
Aan de slag

Overtuigend verhaal

We verpakken je propositie in een verhaal dat overtuigt, met beeldmateriaal, stijl en instructies voor je team.

  • Overtuigingschecklist
  • Teksten
  • Media
Aan de slag

Perfecte productpagina

Het eindresultaat is een productpagina waar je mee aan de slag kunt: overtuigend, opvallend en conversiegericht.

  • Productpagina op je website
  • Call to action

Ontdek Growth Marketing

Growth marketing kan jou helpen om je doelen beter en sneller te bereiken. Wil je weten of dit bij jouw organisatie past? We vertellen je graag meer!

In het kort

Groeiprogramma van 6 maanden

Ingericht proces van A tot Z

Vanaf €2.500 per maand

Loading...

Dit doen we

ExpertiseGrowth MarketingOvertuigende B2B Productpagina

Informatie

Contact
YouTube
Custonext

© 2022 | Alle rechten voorbehouden | Privacy | Voorwaarden