Is jouw onderneming toe aan meer inzicht, een duidelijk plan en meetbare groei door online marketing? In 6 maanden leggen we het fundament voor de groei van jouw organisatie. We starten met een funnel van begin tot eind. Experimenteren tot die effectieve groei oplevert. Daarna schalen we op.
In één dag analyseren we je commerciële proces van a tot z. We stellen hier een rapport over op, wat de baseline is om toekomstige resultaten te vergelijken. Onderwerpen die we behandelen zijn strategie, campagnes, content, processen, team, systemen, data en inzicht.
Na het assessment maken we een plan. Hierin beschrijven we de doelstellingen, een backlog en een campagnekalender.
We stellen voor iedere 3 maanden concrete doelen op basis van de OKR-methode. Om de eerste Objectives & Key Results op te stellen, krijg je advies op basis van het assessment. In een interactieve workshop maken we de doelen definitief en bepalen we wat we gaan doen om deze doelen te bereiken.
We stellen voor iedere 3 maanden concrete doelen op basis van de OKR-methode. Om de eerste Objectives & Key Results op te stellen, krijg je advies op basis van het assessment. In een interactieve workshop maken we de doelen definitief en bepalen we wat we gaan doen om deze doelen te bereiken.
Een succesvolle campagne is niet zomaar gemaakt. Hiervoor is content nodig in allerlei vormen: social media posts, video’s, blogs, ga zo maar door. Sommigen kunnen vooraf worden klaargezet, anderen worden later gemaakt. Door dit zoveel mogelijk vooraf te plannen creëer je grip en samenhang.
De sprint wordt uitgevoerd in een periode van 2 weken, waarin de items op de backlog leidend zijn. Zo brengen we de basis op orde, voor we de campagnes uitvoeren.
Een productpagina die is gericht op conversie, met onder meer een heldere waardepropositie.
Een geautomatiseerde campagne is ingericht om leads te nurturen en kwalificeren.
Analytics en tracking zijn goed ingericht, zodat er inzicht is in bezoekersgedrag en de campagneprestaties.
Een eenduidig proces voor het opvolgen en overtuigen van gekwalificeerde leads.
Als de basis staat en je website van een lekkend vergiet is omgetoverd in een trechter, kunnen we er bezoekers in gaan gieten. Dit betekent dat we de campagnekalender gaan uitvoeren. De campagnes die we uitvoeren zijn gericht op het behalen van de doelstellingen. Deze fase duurt 10 weken. In deze periode wordt er iedere 2 weken gerapporteerd over de resultaten en sturen we bij wanneer dat nodig is. Om resultaten te beoordelen, gebruiken we de Key Results en enkele andere KPI's.
Growth marketing kan jou helpen om je doelen sneller te bereiken.
Denk je dat onze werkwijze bij jouw organisatie past? Neem contact op!
Wanneer jouw organisatie start met het groeiprogramma, is het doel om online succes te realiseren. Dit is niet van de één op andere dag geregeld. Resultaat boeken met marketing en sales is veel werk en vereist commitment. De eerste 6 maanden bouwen we hieraan, maar het duurt even voor dit de eerste klanten oplevert. We maken geen beloftes die we niet kunnen waarmaken.
Overtuigende teksten zijn essentieel voor het succes van elke campagne. Ze moeten ervoor zorgen dat de lezer overtuigd raakt van het nut of de voordelen van een product of dienst. Daarom is het belangrijk om goed na te denken over je boodschap en de manier waarop je die overbrengt. Wij zorgen dat je productpagina het verhaal vertelt waar je jouw doelgroep mee overtuigt.
On-page SEO is het optimaliseren van je website om hogere posities in de zoekresultaten van Google te krijgen. Hiervoor focus je op zaken als de titel, beschrijving, url en metadata van je pagina's. Ook is het belangrijk dat je website goed geoptimaliseerd is voor mobiel gebruik en dat er regelmatig nieuwe content wordt geplaatst. Wij zorgen dat je site gevonden wordt via Google, op relevante zoektermen.
We richten advertentiecampagnes in op Google Ads en LinkedIn Ads, en optimaliseren lopende campagnes. Door gebruik te maken van Google Ads ben je in staat bent om gericht reclames te tonen aan potentiële klanten, onder andere op basis van zoekgedrag.
LinkedIn Ads is een uitstekend kanaal om gericht te adverteren op professionals. Door middel van LinkedIn Ads kan je doelgroepen specifiek targetten op basis van functie, branche, locatie of andere criteria. Daarnaast biedt LinkedIn Ads de mogelijkheid om je berichten te delen met een grote doelgroep en zo meer potentiële klanten te bereiken.
Door gebruik te maken van Marketing Automation software, kan je gemakkelijk en snel berichten versturen naar jouw doelgroep, met de juiste boodschap op het juiste moment. Daarnaast kan je ook gemakkelijk rapportages genereren over jouw campagnes, zodat je altijd inzicht hebt in de resultaten ervan.
We optimaliseren de tool die je gebruikt of richten HubSpot voor je in.
Als je geld uitgeeft aan marketing, is het belangrijk om inzicht te krijgen in de effectiviteit van je uitgaven. Welke kanalen presteren het beste en waarom? Wie is je doelgroep en wat beweegt hen? Maar bovendien wil je weten wat de impact is van jouw campagnes op de verkoop. Wij zorgen voor inzicht in bezoekersgedrag en de effectiviteit van campagnes.
De samenwerking tussen marketing en sales is belangrijk is voor het succes van je bedrijf. Door marketing en sales goed te laten samenwerken, kan er een efficiënte machine ontstaan die ervoor zorgt dat leads worden gegenereerd en vervolgens benut.
Er zijn verschillende manieren waarop marketing en sales kunnnen samenwerken: door elkaars doelstellingen beter in kaart te brengen, door elkaar feedback te geven over hoe eerdere campagnes zijn verlopen of door elkaar advies te geven over hoe leads het beste kunnen worden benut. We helpen hierbij door de werkprocessen goed op elkaar af te stemmen.
Growth marketing kan jou helpen om je doelen beter en sneller te bereiken. Wil je weten of dit bij jouw organisatie past? We vertellen je graag meer!
In het kort
Groeiprogramma van 6 maanden
Ingericht proces van A tot Z
Vanaf €2.500 per maand
Meer informatie?
Vul dit formulier in, dan nemen we contact met je op.
© 2022 | Alle rechten voorbehouden | Privacy | Voorwaarden