Custonext
Gratis consult
ebook

Onderzoeksrapport: Doorpakken of ingrijpen?

Ontdek de keuzes van marketing en salesprofessionals in de coronacrisis.

Wij onderzochten in juli 2020 hoe bedrijven reageren op alles wat er dit jaar op hen af komt. Wordt de nadruk gelegd op korte termijn of blijft er vertrouwen in de bestaande koers?

Dit onderzoek kijkt naar impact van de coronacrisis op marketing en sales. Zo blijkt onder andere dat:

  • 36% van de respondenten het budget voor online marketing verkleinde;
  • 29% bewust de strategische prioriteiten heeft bijgesteld.

Het hele rapport lezen? Download het gratis!

116 respondenten: 23% directie, 30% management, 47% uitvoerend Gepubliceerd op 6 augustus 2020

Onderzoeksrapport: Doorpakken of ingrijpen?
Loading...

Dit doen we

Growth Marketing

Account Based Marketing

Overtuigende B2B Productpagina

Prijzen

Informatie

Over ons

Contact

YouTube
Custonext

© 2022 Alle rechten voorbehouden

Privacy

Cookies