Onderzoeksrapport: Doorpakken of ingrijpen?

Ontdek de keuzes van marketing en salesprofessionals in de coronacrisis.

Wij onderzochten in juli 2020 hoe bedrijven reageren op alles wat er dit jaar op hen af komt. Wordt de nadruk gelegd op korte termijn of blijft er vertrouwen in de bestaande koers?

Dit onderzoek kijkt naar impact van de coronacrisis op marketing en sales. Zo blijkt onder andere dat:

  • 36% van de respondenten het budget voor online marketing verkleinde;
  • 29% bewust de strategische prioriteiten heeft bijgesteld.

Het hele rapport lezen? Download het gratis!

116 respondenten: 23% directie, 30% management, 47% uitvoerend Gepubliceerd op 6 augustus 2020

Impact Coronacrisis op Marketing & Sales

Onderzoeksrapport: Doorpakken of ingrijpen?

Ontdek de keuzes van marketing en salesprofessionals in de coronacrisis.

Voornaam

Achternaam

E-mail

Dit doen we

ExpertiseManaged Growth MarketingOvertuigende B2B Productpagina
Growf.ioComing soon

© 2021 Custonext. Alle rechten voorbehouden